Na poslední Affiliate konferenci jsem se seznámil s Jiřím Krejčíkem, který mi říkal, že pracuje na spuštění provizního programu pro eHotel.cz, nový portál v oblasti online rezervace ubytování. Neuběhl ani měsíc a Jirka mi napsal, že program je připravený. Co svým partnerům nabízí?
Především dobrý produkt pro propagaci. Narozdíl od jiných portálů, eHotel.cz má část kapacity u každého hotelu zamluvenou pro sebe a díky tomu má klient jistotu provedené rezervace. Rezervace jsou tedy závazné a ihned s nimi v hotelu počítají. To je velká výhoda, která také příjemně zvyšuje procento vyřízených objednávek. Portál uvádí až 80% úspěšnost sjednaných rezervací. Za portálem stojí lidé, kteří se v hotelovém byznysu pohybují 20 let.
Vlastnosti provizního programu
V databázi portálu je už více než 100 hotelů a každým dnem přibývají nové. Partneři mohou získat 5 % z celkové rezervace a těm, kdo dosáhnou obratu 100 000 Kč/měsíc bude navýšena na 6 %. Platnost cookies 60 nebo 90 dnů podle výkonnosti partnera. Program slibuje rychlé schvalování konverzí (do 4 pracovních dnů) a výplatní minimum 500 Kč. V podmínkách je také povoleno udělat si rezervaci přes vlastní affiliate odkaz. Co naopak povoleno není je celkem pochopitelně parazitování na značce eHotel.cz ať už prostřednictvím klíčových slov v PPC nebo registrací domény se značkou v názvu.
Technické řešení provizního programu je postaveno na Affilboxu, tedy stále oblíbenější platformou pro affiliate, která se vyznačuje příjemným prostředí, rozšířenými statistikami a snadným výběrem reklamních prvků.
Reklamní prvky eHotel.cz jsou ostatně kapitolou, která potěší nejednoho affiláka. Základem jsou textové odkazy, kterými lze odkazovat na jakoukoliv podstránku webu. Následují bannery, kterých jsem v tuto chvíli napočítal asi 10 různých. Bannery jsou atraktivní s výrazným CTA prvkem a nechybí ani rotátor bannerů. Pro fajnšmekry je připraven XML export se seznamem hotelů.
Webové stránky
Webové stránky eHotel.cz jsou přehledné a bez bannerů či jiných zbytečných prvků, které by odváděly pozornost. Celý proces výběru ubytování od vyhledávání, přes detail hotelu s fotografiemi až k finální rezervaci je snadný a zabere jen chvilku. Pro lepší orientaci v nabídce je tu vyhledávání na mapě. Co mi na stránkách trochu vadí je nízký kontrast písma. Naopak bych vyzdvihnul kalendář akcí provázaný s nabídkou hotelů.
Soutěž o víkendový pobyt ve 4* hotelu pro dva
Spuštění provizního programu provází motivační kampaň. Affiliate partner, který bude mít na konci července 2013 největší obrat v affiliate programu eHotel.cz, získává víkendový pobyt pro dva ve čtyřhvězdičkovém Hotelu Orsino (Horní Planá na Šumavě u Lipna).
Registrace do programu
Pro další informace a registraci do programu eHotel.cz pokračujte zde.