Markeťáci na Vysočině 2/2015

Druhý sraz Markeťáků ve Žďáře nad Sázavou proběhl ve skromnějším počtu účastníků než ten první. Asi pondělí není dobrý den na srazy. Z místních nedorazil nikdo, naopak z největší dálky přijel Mišo z Bratislavy. Přitom přednáška Radka Hojgra si pozornost zaloužila a odnesl jsem si z ní několik todos pro své weby. Radek se věnoval rozjedu SEO po převzetí webu do péče a super bylo, že část přednášky věnoval technickému SEO z pohledu kódu. Vzpomněl mikrodata, sitemapy pro obrázky a videa, práci s duplicitními URL a jejich kanonizaci. Následovala analýza odkazů konkurence a živá ukázka kontroly webu pomocí Screaming Frog s tipy pro úpravu title a description pro lepší proklikovost v SERP.

Při networkingu v restauraci se probíraly zážitky, které přináší práce na volné noze a práce s klienty.

Další sraz je v plánu v polovině března, termín Marek upřesní na stránkách marketacinavysocine.cz, kde nově najdete i seznam účastníků z obou srazů, kteří na sebe zanechali konkakt. Místem konání bude určitě hotel Jehla, který pro takovou akci poskytuje ideální zázemí – samostatná učebna s projektorem a wifi připojením a v přízemí restaurace, kde dobře vaří. Pro účastníky z větší dálky není problém zařídit přespání na místě.

Potkáme se na příštím srazu?