Seznam se opět vyznamenal, viz screenshot. Možná je to důvod, proč mi za poslední týden v Ráji prádla nepřišla žádná konverze navzdory rostoucí návštěvnosti a proklikům.
Mimochodem, na tenhle výsledek jsem natrefil, když jsem se díval odkud přišla dnešní objednávka v jednom z mých „e-shopů“. Ano, zákaznice přišla přes toto klíčové slovo zadané na Seznamu. I když jsem až na druhé stránce SERPu. A koupila si podprsenku 🙂
To se pak můžu snažit jak chci s mými web hned pod tím 😉
Tohle se stává, když na danou stránku vede s affil linkem hodně odkazů, už i já v minulosti měl to štěstí, ale já měl svůj link na homepage obchodu 🙂
Seznam kvete :-). Jinak něco podobnýho bylo asi před rokem, jen na 1. a 2. místě byl letenkový web s affil ID. Mám dojem, že snad šlo o kw „letenky“ nebo „levné letenky“, takže to mohlo přinést solidní vývar :-).
Tak to je zajímavé 😀 Kolik hledá toto slovní spojení lidí? Moc ne…
Ale i tak zajímavá perlička
Optimalizoval bych i na 80g 🙂
Až teď jsem si všiml tohoto postu 🙂 Nikdo to bohužel nehledá, takže objednávka ani návštěvnost téměř žádná. Jen škoda že to není třeba na slovo Plavky 2014 😀